www.akademiauni49.fora.pl
Forum uni 49 Ogame
FAQ
::
Szukaj
::
Użytkownicy
::
Grupy
::
Galerie
::
Rejestracja
::
Profil
::
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
::
Zaloguj
Forum www.akademiauni49.fora.pl Strona Główna
»
Podstawy Dobrego Gracza
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Informacje Wstępne
----------------
NOWI GRACZE
Przedstaw się!
Pomoc
Pytania i problemy
Dział szkoleniowy
----------------
Podstawy Dobrego Gracza
Sprawy Akademii
----------------
Obrady Akademi
Ataki na Akademie!
Handel
Wasze sugestie
Nasze farmy
Urlop
RW od 0 % do 10 %
RW od 10 %
Liga Farmerów
Lowcy Trampkow
S&D
Wyniki konkursów, zakładów itp.
Raporty Szpiegowskie
Między Nami Wariatami
----------------
Hydepark
Kosz
----------------
-=Kosz=-
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Czw 18:44, 15 Maj 2008
Temat postu:
To chyba jakies zmiany byly, bo jak gralem, to w ten sposob sie robilo ludzi w bambo, ale widocznie stare top100 musi sie przystosowac do nowych regul gry:(
Infamous
Wysłany: Czw 17:43, 15 Maj 2008
Temat postu:
Błąd nanto, jakbys tak myślał to szybko złoma dostaniesz...
Więcej też Ci nie powiem, masz talent do tej gry i wiem, że sam dojdziesz do tego jaki błąd w myśleniu popełaniasz...
Doczytaj FAQ
Pozdrawiam...
Kopi...
Gość
Wysłany: Czw 17:38, 15 Maj 2008
Temat postu:
Zapomniales o jednej bardzo waznej rzeczy Solmyr, szczegolnie, jesli nie mamy falangi lub nie siegamy do gostka i nie wiemy kiedy dokladnie wyslal na nas flote, mam ci przypomniec??
P" border="0" />
Otoz moi drodzy, sa sposoby zeby oszukiwac kontre naszej floty, oto jeden z nich:
Wysylamy flote na naszego solmyra, puszczamy dajmy na to krazki i OW
Solmyr nie widzi naszej planety na fali bo nie siega
Solmyr nie wie dokladnie kiedy wyslalismy flote (byl off wtedy)
Solmyr nie zdazy z podstawka na swoja planete
Jak oszukac Solmyra w tym momencie??
Zaraz po starcie naszej floty dolaczamy do niej jakis wolniejszy statek, np cm
I szybciutko go zawracamy, zeby nie zobaczyl go w skladzie naszej floty
Na czym polega caly trik??
Solmyr bedzie liczyl powrot floty tylko dla tych statkow, ktore bedzie widzial w podgladzie, a czas kiedy flota wroci bedzie rowny temu, jaki ma najwolniejszy statek we flocie i nei bedzie to OW, ale wlasnie ten cm, ktorego wycofalismy z naszej floty tuz po dolaczeniu go do niej
Taka mala tajemnica, wiecej wam nei powiem, bo bedziecie za dobrzy:PP
Infamous
Wysłany: Czw 17:25, 15 Maj 2008
Temat postu:
Podoba mi się, że w końcu ktoś wziął się na poważnie za nauczanie AKADEMIKóW...
Ja tak jak pisałem już kiedyś nie będę tego robił, jedynie poprawię trochę Solmyra...
Faza nr 3... Poznajesz napędy atakującego...
To ja się pytam jak to chcesz zrobić? Powiesz, że skanem. To skanuj go, to od razu zawróci flotę i ze złomu atakującego nici...
W tej grze bez notatek się nie obejdzie: Webber ich ma całe katologi (zakała uni, hehe). Ja mam skatalogowane w formie ScreenShotów wszystkich poważniejszych sąsiadów i w opowiedniej chwili sprawdzam ich napędy, techy i inne potrzebne mi rzeczy....
Biedny Solmyrku, z przykrością stwierdzam, że masz braki...
Napędy atakującego obowiązują jego flotę w momencie startu, także w trakcie lotu, gdy podwyższy mu się jakiś napęd nie ma to wpływu na tą flotę...
techy przeciwnika obowiązują w momencie ataku. Także gdy w trakcie jego lotu podwyższy się jeden z nich obowiązuje on w trakcie starcia...
Jeśli chcecie być dobrzy w robieniu podstawek, kontr, itp to tego typu rzeczy musicie znać, lub choćby wiedzieć jak je szybko namierzyć w FAQ.
Po drugie napędy: są one lekceważone przez graczy latających głównie na Syberii w odległych galach, tam nie mam wyścigu szczurów na dobre cele.
Potem gdy taki gracz chce zawojować na 1 galli szybko dostaje złoma. w pierwszej galii, żeby latać to trzeba posiadać nie przeciętne umiejętności w oobsługiwaniu floty...
Jeśli wasze napędy będą słabsze niż przeciwnika, zapomnijcie, że go skontrujecie (no chyba że to lama jakaś)...
Jest wiele takich newansów i wszystkie one są opisane w przez was znienawidzonym FAQ....
Pozdrawiam...
Kopi...
Solmyr
Wysłany: Czw 16:38, 15 Maj 2008
Temat postu: Przechwytywanie flot
Powienienem Wam powiedziec: "nauczcie sie sami"
Ale doceniam, ze pytacie i napisze slow kilka o tym.
Reszte musicie doczytac i ocenic sami.
Koniec podawania wszystkiego na tacy
Ktos leci do Ciebie.
Faza nr 1.
Patrzysz w podglad, kiedy ta flota doleci do Ciebie.
Faza nr 2.
Obliczasz ile ukladow ona leci.
Faza nr3.
Poznajesz napedy agresora.
Faza nr4.
Na jakiej predkosci leci?
To bedzie pomocne:
http://ogame-tools.pl/pl,18,Czas_lotu_floty.html
Faza nr 5.
Jesli juz do Was dolecial, nie ma mozliwosci by zmienil predkosc na powrocie. Chyba ze zmieni napedy w tym samym momencie - flota lekko przyspieszy. Raz tak mialem zonka;/ Pieknie wyliczylem, a kolesiowi sie akurat naped skonczyl w trakcie powrotu i ... stracilem deu na lot
Faza nr 6.
Wiedzac ile czasu leci, jakie ma napedy i ile ukladow przelecial - z dokladnoscia do sekundy obliczamy czas powrotu jego floty.
Faza nr 7.
Speedsim, odpowiedni refleks, atak i zlom
Troszke inaczej sie przedstawia sprawa z zawracanymi flotami - trzeba obserwowac agresora, z dokladnoscia co do sekundy.
O tym napisze kiedys....
::
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
::
template subEarth by
Kisioł
.
Programosy
::
Regulamin