www.akademiauni49.fora.pl
Forum uni 49 Ogame
FAQ  ::  Szukaj  ::  Użytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ::  Zaloguj


Opłacalne technologie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.akademiauni49.fora.pl Strona Główna » Pytania i problemy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 14:06, 23 Kwi 2008    Temat postu: Opłacalne technologie

Prosiłbym bardziej obeznanych graczy, żeby w tym temacie napisali do jakiego levela opłaca się rozwijać poszczególne technologie.
Mam nadzieje ze ten temat przyda się wielu nowicjuszom (w tym i mnie). Smile
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 14:24, 23 Kwi 2008    Temat postu:

dobry pomysl na temat Very HappyVery Happy hehe
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 15:19, 23 Kwi 2008    Temat postu:

Z tego co wiem to maxymalny opłacalny level
-technologii jonowej - 5 (do technologii plazmowej)
-technologii laserowej 12 (do pancernika)

PS można też wpisywać do jakich leveli rozwijać konkretne budynki.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 17:46, 23 Kwi 2008    Temat postu:

technologie oplaca rozwijac sie caly czas, a to dlatego ze punktow za badania nigdy nie stracicie.
Ale priorytetem sa napedy oczywiscie i technologie uzywane w walce przez floty, czyli opancerzenie, oslona i bojowa.
Technologia komputerowa i spziegowska rowniez powinny byc rozwijane przez cala gre, z wiadomych chyba wszystkim przyczyn.
Grawitony, ogolnie 1 lvl na GS'a i wystarczy, predzej czy pozniej i tak nam zezlomuja satelitki, ale potem to juz kwestia prestizu:PP
Powrót do góry
szef49
Administrator



Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubań

PostWysłany: Śro 23:27, 23 Kwi 2008    Temat postu:

Zanim dojdziecie do poziomów technologi do których sie opłaca badać to już sami będziecie wszystko wiedzieć ,ale na razie proponuje wam za piortytet rozwijać napend impulsowy do poziomu 7
Jak wiadomo w walce połowę sukcesu zawdzięcza szybki atak z zaskoczenia dodatkowo można wysłać rakiety między planetarne na większe odległości ,jak ktoś ma do czynienia z takimi rakietami to wie że wyrządzają ogromne szkody w systemach obronnych wroga.a dodatkowo Małe transportery przechodzą na napęd impulsowy od poziomu 5 i śmigają dwa razy szybciej od CT .

Następną zęczą powinno być rozwijanie technologi komputerowej żeby zwiększyć ilość flot i wybudować nanity

Ważną rzeczą też są technologi bojowe i opancerzenie
Powinny być rozwijane równomiernie ze szpiegowską
Na technologie Ekspedycji nie marnujcie czasu


Aha i jeszcze jedna ważna sprawa dotycząca kolonizacji
zawsze należy mieć jedną wolną planetę


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szef49 dnia Śro 23:46, 23 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 7:26, 24 Kwi 2008    Temat postu:

Jaki poziom jakiego napędu jest potrzebny aby przyśpieszyć recyklery, bo normalnie to nim się one dowloką to już jest już wszystko wyzbierane Sad
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 15:55, 17 Maj 2008    Temat postu:

Do postu wyżej, jako że gram już trochę w ogame to wiem że technologia energetyczna jak ktoś chce to niech rozwija powyżej 12 lvl bo wtedy elektrownia fuzyjna daje więcej energii... Very Happy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 16:05, 17 Maj 2008    Temat postu:

do ekufy :
aby recki byly szyb sze rozwijaj spaline niestety nie ma mozliwosci aby od danego poziomu przeszly na impuls czy nadprz. oprocz gs to zawsze beda najwolniejsze statki Smile
Powrót do góry
Infamous
Gość






PostWysłany: Sob 16:43, 17 Maj 2008    Temat postu:

Zaba92 napisał:
Do postu wyżej, jako że gram już trochę w ogame to wiem że technologia energetyczna jak ktoś chce to niech rozwija powyżej 12 lvl bo wtedy elektrownia fuzyjna daje więcej energii... Very Happy


Owszem, zgadzam się. Dobre rozwiązanie dla tych, któzy lubia bawić sę w fuzyjne... Dla flociarza, każda kropla ropy jest ważna, dlatego nie inwestuję w fuzyjne...
Powrót do góry
Solmyr
Po prostu Solmyr



Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Sob 16:47, 17 Maj 2008    Temat postu:

Wg mnie najwazniejsze badania to:
1. wszystkie potrzebne na flote, a w tym na pancki i niszczarki.
2. Techy - tu lekko sie nie zgodze z Kopim.
Kiedys robilem tak, ze mialem wysoka bojowke, o 2 wieksze opancerzenie i olewalem ochronna - np techy 12 11 14, 13 12 14.
Po pewnym czasie przekonalem sie ze to blad - z ochronna o 1 poziom wyzej sa mniejsze straty floty niz z opancerzeniem o 2. Nie dotyczy to atakow rakietowych, gdzie liczy sie bojowka (atak) i opancerzenie (obrona).
3. Bardzo wazna jest komputerowa - ilosc flot. Nie raz zdarzy sie Wam tak, ze zapchacie sloty atakami, zostawicie ze 2 na ewentualna reakcje plus szpiegowanie a zostanie wstrzymany caly transport surki. Zalezy jak ktos gra, ale dla mnie wymiana surki miedzy koloniami to podstawa.
Energetyczna - do tej pory mialem na 8 chyba, bo na cos tam byla potrzebna. Rozbudowalem do 12 tylko zeby terraformowac matke. Elektrownie fuzyjne u mnie na 0%, sa w razie jakiegos naglego wtopienia, ale poza tym calkiem nieprzydatne.
4. szpiegowska - niby wazna,ale oplaca sie ja miec na 10 lub 12 poziomie, potem rozwijanie jej za duzo kosztuje, musicie przeliczyc ile sond uzywacie do szpiegowania i jaka macie okolice. Ja mam chyba 11 i nie buduje wyzej na razie.
5. Napedy - podstawa.
Tez kiedys to olewalem lekko z braku surki, ale warto wydac na naped surke zbierana przez nawet 2 tyg, by pozniej na tym zyskac duzo czasu podczas atakow. Czasem kilka sekund robi tak wielka roznice ze sobie nie wyobrazacie Smile

Chyba prosciej nie moglem tego opisac, jak sa jakies pytania to walcie smialo do mnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamikaze Muru
Mentor



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:08, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Troche temat odswierze:)

Jak juz jeden kolega zauwazyl:
technologia jonowa 5
technologia laserowa 12
technologia nadprzestrzena 8

Te technologie po osiagniecu podanych pozimow nie ma sensu rozwijac bo nic juz nie daj.

Technologia komputerowa moim zdaniem optymalny poziom to 10-12 daje to przy 12 poziomie az 13 slotow wiec chyba wystrczy:)

Ekspedycyjna jakktos nie ma czasu na gre a chcialby miec jakis zysk z flotki cyzli ekonomowie to moga rozwijac do 9 i wysylac na raz po 3 ekspedycje(na ekspedycje najlepiej wysylac DT w przypadku walki straty sa zerowe:)

Technologia bojowa,ochronna i opancerzenie im wyzej tym lepiej z tym ze bardziej opłaca sie ja rozwijac flociarzom niz ekonomom:)

Napedy jak wyżej większy pożytek z niej maja flociarze.

W miare przyzwoit syzbkosci statkow sa na:
spalinowy 12
impuls 10
nadprzestrzenny 8

Technologia eneretyczna rozwijanie ma sens jak sie kozysta z fuzyjnej w przeciwnym wypadku wystrczy poziom 12 na teraformer.

To chyba na tyle:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 12:22, 26 Paź 2008    Temat postu:

co do komputerowej to nie zgodze sie z kolego wyzej poniewaz gram na innym uni i mam wlasnie tak jak kolega pisal komputerowa na 12 i brakuje mi flot napedy rozkrecam ile wejdzie no i bojowa itp. tez jestem flociarzem i wiem ze komputerowa i napedy sa wazne jak bedziesz wracal z fsa ktos cie bedzie napadal i przyleci 1sekunde po twoim powrocie to nawet opoznic floty nie zdazysz wiec kazdy sposob gry jest dobry

a i co do fuzyjnej nie sadze ze jest to oplacalne zabiera deu a jest on wazny


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 12:23, 26 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 2:37, 29 Mar 2009    Temat postu:

Wielki + za temat niezłe zeczy kture sie przydają.
A mam pytanie moze nie z tej beczki; zaczynam grę i pytanie jaki styl gry obrać "flociarz" czy "ekonom" a może coś innego byście doradzili co daje efekty jaki stul najepszy co wy stosujecie??
Z góry dzięki za odpowiedź Wink
Powrót do góry
Grillowany
Mentor



Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:30, 29 Mar 2009    Temat postu:

Najlepszy jest mix Smile Dobre eko i spora flotka Very Happy Dzieki eku budujesz szybko stateczki, a jak dostaniesz zloma to sie odbudujesz szybko Very Happy A flotka do farmienia i zlomowania Very Happy Bo z tego sa takie zyski ze hoho Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamikaze Muru
Mentor



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:13, 29 Mar 2009    Temat postu:

Na pocztaku inwestuj wiekszosc surki w kopalnie potem mzoan pomyslec o flocie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.akademiauni49.fora.pl Strona Główna » Pytania i problemy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
  ::  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisioł. Programosy   ::  
Regulamin