www.akademiauni49.fora.pl
Forum uni 49 Ogame
FAQ  ::  Szukaj  ::  Użytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ::  Zaloguj


Pytania "o wszystko"
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 19, 20, 21  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.akademiauni49.fora.pl Strona Główna » Pytania i problemy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 10:21, 08 Lut 2009    Temat postu:

dobra to znowu ja podrzucę jakieś głupie pytanie Smile
jakie statki najlepiej budować jako obrona planet i w jakich ilościach oraz jakie wysyłać na atak. Wiem że na forum są już takie tematy ale chciałbym wiedzieć w co najlepiej inwestować a forumowe gadki mnie nie przekonują("buduj to bo jest lepsze")
edit.
powoli dochodzę do pancków jakby wam to pomogło(jeszcze ok 3-4 dni)


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 10:23, 08 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Grillowany
Mentor



Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:22, 08 Lut 2009    Temat postu:

znowuuu...

Do obrony -> maly bunkier i FS Very Happy bo zawsze sie znajdzie flotka zdolna posprzatac twoja "obrone"
Do ataku:
bunkry male -> krk
bunkry duze -> bombki + lamki
floty -> pance + lamki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 16:27, 09 Lut 2009    Temat postu:

"mały bunkier" czyli? Razz
Powrót do góry
Grillowany
Mentor



Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:57, 09 Lut 2009    Temat postu:

no maly bunkier Razz bez plazm i gausow

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lnl
Po prostu lnl



Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:07, 09 Lut 2009    Temat postu:

qba997 napisał:
(...) jakie statki najlepiej budować jako obrona planet i w jakich ilościach oraz jakie wysyłać na atak. Wiem że na forum są już takie tematy ale chciałbym wiedzieć w co najlepiej inwestować a forumowe gadki mnie nie przekonują("buduj to bo jest lepsze")
edit.
powoli dochodzę do pancków jakby wam to pomogło(jeszcze ok 3-4 dni)

Najlepsze statki do obrony planety to Duże i Małe Transportery oraz Recyklery (droższe ale przynoszące zysk), w ilościach takich by Ci zabierały całą surkę, którą zbierasz na wyższe poziomy kopalń czy badań + do tego FSy. = 100 % ochrona planety.

Bunkra, żadnego nie buduj, bo jest bezsensu. Jedynie jak już będziesz miał duży przyrost dobowy surowca - czyli kopalnie na min. 23-26 poziomie postaw sobie 3 plazmy , 10 Gałsów i 5-10 dział z każdego rodzaju, by podczas Twojego FSa nieopłacalny byłby lot farmiący na wyprodukowane poczas FSa surowce.

---------------------------------
Do ataku niestety trzeba wysyłać Pancerniki, Krążowniki, czasami do farmienia OW lub do złomowania innej dużej floty LMy.

Nie buduj żadnych niszczycieli i bombowców - drogie w produkcji, drogie w locie i utrzymaniu ich oraz są bardzo powolne w locie. Jak i nie budować zbyt wiele OW - tylko tyle ile potrzeba do lotów farmiących, bo w starciach z inną flotą szybko padają, a jednocześnie są drogie w utrzymaniu i w locie atakującym. Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lnl dnia Pon 21:15, 09 Lut 2009, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matiz
Don



Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 17:03, 10 Lut 2009    Temat postu:

Tak z innej beczki mógłby mi ktoś przypomnieć ile po ataku można max zabrać z planety surówki (z nie ograniczą liczbą transporterów) w %

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grillowany
Mentor



Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:29, 10 Lut 2009    Temat postu:

50% kazdego surowca Smile ale najpierw laduje sie metal i kris Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matiz
Don



Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 13:59, 15 Lut 2009    Temat postu:

thx

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matiz
Don



Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 15:29, 15 Lut 2009    Temat postu:

Można zdobyć antymaterie w ekspedycji Question Question Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grillowany
Mentor



Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:08, 15 Lut 2009    Temat postu:

taa... niewiele ale zawsze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gumipoliku
ST. Gangsta



Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:47, 15 Lut 2009    Temat postu:

Skopiowane z boardu.

Możliwe wyniki eksppedycji to:
- znalezienie/zdobycie statków (oprócz GŚ)
- zdobycie antymaterii
- surowce (nie więcej niż: 20% pkt strukturalnych floty/2kk surowców/maksymalna ładowność floty)
- handlarze
- zawsze można wrócić z pustymi rękami
- flota może zostać zaatakowana przez kosmitów lub piratów
- jest także bardzo mała szansa, że flota może zniknąć całkowicie (więc wysyłanie floty na fleetsave nie jest dobrym pomysłem )
- błąd nawigacji powodujący zmianę czasu powrotu floty z ekspedycji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matiz
Don



Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 20:43, 16 Lut 2009    Temat postu:

To jak się rozhulałem to idziemy dalej Very Happy Czemu zamiast FS nie można by np co wieczór włączać urlopu (oprócz tego że surowce rosną na poziomie podstawowym) Rolling Eyes Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szef49
Administrator



Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubań

PostWysłany: Pon 22:10, 16 Lut 2009    Temat postu:

Urlopa można aktywować w co jakich odstępach czasu i min 3 dni
a i surowce wtedy się nie wydobywają


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gumipoliku
ST. Gangsta



Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:22, 17 Lut 2009    Temat postu:

Poprawię - gdy włączysz urlop, to będziesz mógł go zdjąć dopiero po 2 dniach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 23:53, 17 Lut 2009    Temat postu:

yyyy mam pytanko a wiec ile mozna miec wszystkich planet lacznie z glowna o jakie duzo oplaca sie zostawiac????
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.akademiauni49.fora.pl Strona Główna » Pytania i problemy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 19, 20, 21  Następny
Strona 15 z 21

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
  ::  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisioł. Programosy   ::  
Regulamin